Электронныя звароты

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ ДЛГУ "Краснасельскае"

Электронная пошта             Электронная форма
info@krasnoselskoe.by             Электронныя звароты грамадзян
              Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

 

Электронныя звароты ў ДЛГУ "Краснасельскае" накіроўваюцца на адрас электроннай пошты або пры дапамозе электроннай формы «Электронны зварот».


Электронныя звароты разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі дзеючага заканадаўства Рэспублікі Беларусь.

На электронныя звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя паведамленні) у выпадках, калі:

  • заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ альбо адначасова накіраваць пісьмовы адказ і адказ на адрас яго электроннай пошты;
  • ў электронным звароце пазначаны адрас электроннай пошты, па якім па тэхнічных прычынах не атрымалася даставіць адказ (апавяшчэнне).

 

АБ ПАРАДКУ ПАДАЧЫ I РАЗГЛЯДУ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ, ВЫПАДКАХ ПАКІДАННЯ ЗВАРОТАЎ БЕЗ РАЗГЛЯДУ

    • Парадак падачы зваротаў і накіроўвання іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй:

      Электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай глабальнай камп'ютэрнай сеткі Інтэрнэт на адрас электроннай пошты і (або) размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы «Электронны зварот» на афіцыйным сайце ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт.

      Звароты падаюцца ў арганізацыі, да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

      Арганізацыі пры паступленні да іх зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці рабочых дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць аб гэтым заяўнікам у той жа тэрмін альбо ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым Законам Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-з “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, пакідаюць звароты без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікам з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

      Звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

      Звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб правапарушэнні, якое рыхтуецца, здзяйсняецца або ўжо здзейснена, або іншым правапарушэнні, не пазней за пяць працоўных дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

      Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянне) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

 

  • Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

    Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

    Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не адзначаны прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо назва юрыдычнай асобы (поўная або скарочаная) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб злачынстве, якое рыхтуецца, здзяйсняецца або ўжо здзейснена.

    Пры пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнік на працягу пяці рабочых дзён атрымлівае інфармацыю аб пакіданні зваротаў без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

    У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.

 



АБ ПАТРАБАВАННЯХ, ШТО ПРАД'ЯЎЛЯЮЦЦА ДА ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ

  • Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.
  • Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:
    • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якім накіроўваецца зварот;
    • прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання);
    • выкладанне сутнасці звароту;
    • адрас электроннай пошты.
  • Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:
    • назву і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якой накіроўваецца зварот;
    • поўнае найменне юрыдычнай асобы і яе месца знаходжання;
    • выкладанне сутнасці звароту;
    • прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;
    • адрас электроннай пошты.
  • Не дапускаецца ўжыванне ў зваротах нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.
  • Да электронных зваротаў, якія падаюцца прадстаўнікамі заяўнікаў, павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.
  • У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці), які пацвярджае гэтую інфармацыю.

 



Аб НЕАБХОДНАСЦІ ПРАДСТАЎЛЕННЯ ДАКУМЕНТАЎ І (АБО) ЗВЕСТАК У ФОРМЕ ФАЙЛАЎ, ЯКІЯ ПРЫМАЦОЎВАЮЦЦА ДА ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ, І АБ ДАПУШЧАЛЬНЫХ ФАРМАТАХ ТАКІХ ФАЙЛАЎ

Дапушчальнымі фарматамі дакументаў і (або) звестак, названых у абзацы чацвёртым часткi першай гэтага пункта, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканаў) з'яўляюцца Portable Document Format / A (PDF / A), Office Open XML (DOCX) , двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціскання дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).



АБ НАЯЎНАСЦІ Ў ЗАЯЎНІКАЎ ПРАВОЎ НА АДКЛІКАННЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ, НА АБСКАРДЖАННЕ АДКАЗА НА ТАКІЯ ЗВАРОТЫ АБО РАШЭННЕ АБ ПАКІДАННІ ЯГО БЕЗ РАЗГЛЯДУ ПА СУТНАСЦІ І АБ ПАРАДКУ РЭАЛІЗАЦЫІ ТАКІХ ПРАВОЎ

    • Адкліканне электроннага звароту

      Адкліканне электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіроўвання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.

 

    • Абскарджанне адказаў на звароты

      Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю. Інфармацыя аб назве, месцы знаходжання і рэжыме работы вышэйстаячых арганізацый размяшчаецца на афіцыйна сайце ў рубрыцы «Адно акно».

 

  • Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

    Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў.

    Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не адзначаны прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое ёсць) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб злачынстве, якое рыхтуецца, здзяйсняецца або здзейснена.

    Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнік на працягу пяці рабочых дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

    У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў”, заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў , выкладзеных у зваротах.

 



АБ МАГЧЫМАСЦІ РАЗМЯШЧЭННЯ НА ІНТЭРНЕТ-САЙЦЕ ДЗЯРЖАЎНАГА ОРГАНА І ІНШАЙ ДЗЯРЖАЎНАЙ АРГАНІЗАЦЫІ АДКАЗАЎ НА ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ АНАЛАГІЧНАГА ЗМЕСТУ АД РОЗНЫХ ЗАЯЎНІКАЎ, ЯКІЯ НОСЯЦЬ МАСАВЫ ХАРАКТАР (БОЛЬШ ЗА ДЗЕСЯЦЬ ЗВАРОТАЎ), БЕЗ НАКІРОЎВАННЯ АДКАЗАЎ (АПАВЯШЧЭННЯЎ) ЗАЯЎНІКАМ

У выпадку, калі электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты па рашэнні кіраўніка дзяржаўнага органа або іншай дзяржаўнай арганізацыі альбо асобы, ўпаўнаважанага iм падпісваць ва ўстаноўленым парадку адказы на звароты, могуць размяшчацца на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа ці іншай дзяржаўнай арганізацыі ў глабальнай кампутарнай сеткі Інтэрнэт без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ ДЛГУ "Краснасельскае"

Галоўнае меню

Кантакты

Электронныя звароты грамадзян і юрыдычных асоб могуць быць накіраваны на адрас info@krasnoselskoe.by або праз спецыяльную форму